SIKÇA SORULAN SORULAR

 

sıkça sorulan sorular
Taşıma ve Teslimat
- Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?
Satış noktalarımızın bulunduğu illerden 150 km mesafeye kadar teslimat yapılabilmektedir. Lokasyonumuzun dışarısında kalan il ve ilçelerde teslimat ve montaj talep etmekteyiz. Detaylı bilgi için sizi en yakın şubemize bekliyoruz.
- Teslimat ve montaj ücretsiz midir?
Montaj işlemlerimiz ve satış noktalarımıza yakın yerlere yapılan teslimatlar ücretsiz olup, lokasyonumuz dışında kalan bölgelerde ücret talep edilmektedir
- Sipariş durumunu nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz onaylanması halinde en geç teslimat süresi 45 gündür. Bu süre zarfında müşteri temsilcilerimiz sizlerle iletişime geçerek bilgilendirme yapacaktır.
- Siparişimin teslim edileceği adresi daha sonra değiştirebilir miyim?
Eğer, ürün veya ürünleriniz bölge depomuza gönderilmemişse adres değişimi yaptırabilirsiniz.
Montaj Hizmeti
- Gündoğdu Mobilya'da montaj hizmeti var mı?
Evet. Montaj hizmeti veriyoruz. Lokasyonumuz dahilindeki bölgelerde ücretsiz montaj yapıyoruz.
- Mobilyaları kendim montajlamak istiyorum. Sorun olur mu?
Elbette bunu talep edebilirsiniz. Ancak hatalı montajlamadan kaynaklı sorunlarda firmamız sorumlu olmayacaktır.
- Montaj ekibiniz profesyonel mi?
30 yılı aşkın mobilya sektöründe hizmet veriyoruz. Hizmetlerimizde profesyonellik önceliğimiz. Bu yüzden de profesyonel ustalarla işbirliği yapıyoruz. Mobilya montajı bizim işimiz.
- Siparişimin montaj edileceği gün veya saati değiştirebilir miyim?
Evet. Ancak bu talebinizi teslimat gününden en az 1 gün önce, merkezi arayarak yapmanız gerekmektedir. Ancak bir sonraki teslimat günü ve saati merkezimiz tarafından belirlenecektir.
- Montaj rezervasyonumu kaçırdım. Şimdi ne yapmalıyım?
Size en yakın şubemizle iletişime geçebilir ya da 444 19 85 nolu telefondan merkezimize ulaşarak durumu bildirebilirsiniz. Ancak tarafınızdan teslimat ve montaj ücreti talep edilecektir.
İptal ve İade Süreci
- Mobilya iadesini nasıl yaparım?
İADE HAKKI VE BU HAKKIN KULLANILAMAYACAĞI HALLER 1-ALICI, mağaza ve/veya satış noktasından görerek, beğenerek, özelliklerini öğrenerek satın aldığı ve işbu anlaşma formu ile onayladığı ürün/ürünlerde CAYMA VE İADE HAKKINI KULLANAMAZ. 2-Sipariş/Satış öncesinde ALICI’nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, değişiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ÖZEL/ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ürün statüsünde olup iptal edilemez, iade alınamaz. ALICI ürün/ürünleri iade etmek için ısrar ediyorsa SATICI gerek görürse ürün satış fiyatının %30’unu cezai şart olarak tahsil etmek sureti ile iptal işlemini yapabilir. 3-ALICI kendi rızası ile outlet, defolu, özürlü gibi belirgin bir hasarı olan ürün/ürünleri görerek, beğenerek ve isteyerek satın almışsa, teslimat ve kurulum hizmetini yaptırmışsa, bu ürün/ürünlerde iade hakkını kullanamaz. Bu ürün/ürünlerle ilgili ayıplı mal talebiyle herhangi bir yaptırımda bulunamaz. ALICI, bu ürün/ürünlerle ilgili satış aşamasında, ürün/ürünlerin üzerindeki etiketinden defo ya da özürü’nü belirten açıklamanın bulunduğunu görerek ve bilerek sözleşmesini onaylar. 4-ALICI’nın bilerek satın aldığı, defo ve/veya özürü bulunan ürün/ürünler garanti kapsamı dışındadır. SATICI bu tür ürünlerde, bedeli karşılığı satış sonrası hizmeti verebilir. 5-SATICI’nın mağaza veya satış noktalarında, ALICI’nın görerek ve beğenerek satın aldığı koltuk, kanepe, çekyat, berjer, yatak, yorgan, kırlent, puf, döşemeli başlık v.b.gibi yumuşak grup ürünlerin kumaşlarında, SATICI’dan KAYNAKLANMAYAN %5 oranında RENK TONU farkı olabilir. ALICI, satın aldığı/sipariş verdiği ürün/ürünlerde bu olası farklılığı peşinen kabul eder ve bu sebeple iade talebinde bulunamaz. 6-ALICI, hiç bir geçerli gerekçe göstermeksizin, teslimatını ve kurulumunu yaptırdığı ürünleri değiştiremez, iptal ettiremez, iadesini isteyemez. SATICI bu gibi durumlarda, TÜKETİCİNİN MEMNUNİYETİ İLKESİNE göre, ürün/ürünleri değiştirme veya iade alma hakkını saklı tutar.
- Mobilyaların iadesinde nelere dikkat etmeliyim?
Satın aldığınız ürünlerimizi iade edebilmeniz için; ürün kurulumunun yapılmaması ve firma kusurunun bulunması gerekmektedir. Aksi takdirde satış sözleşmenizde yer alan cayma tutarını ödemekle yükümlü olursunuz.
- Adresten mobilya iadesinde nelere dikkat etmeliyim?
İade ve iptal sürecinizde; ekibimizin geleceği randevu gün ve saate dikkat etmelisiniz.
- İptal/İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
Elden yaptığınız ödemelerde mağazalarımız para iadesi işlemlerinde yardımcı olacaktır. Ancak banka aracılığıyla yapmış olduğunuz ödemelerde, iade işlemleri bankanızın şartlarına göre yapılmakta ve takip edilmektedir.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyimi için çerezler kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk ve Çerez Sözleşmesini inceleyebilirsiniz.