Sıkça Sorulan Sorular
- Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?
Satış noktalarımızın bulunduğu illerden 150 km mesafeye kadar teslimat yapılabilmektedir. İnegöl şubemizden ise Ege, Akdeniz ve İç Anadolu Bölgesine teslimat yapılabilmektedir. Detaylı bilgi için sizi en yakın şubemize bekliyoruz.
- Teslimat ve montaj ücretsiz midir?
Montaj işlemlerimiz ve satış noktalarımıza yakın yerlere yapılan teslimatlar ücretsiz olup, uzak mesafelerde ise alışveriş meblağına göre ücretsiz teslimat yapılabilmektedir.
- Senetli alışveriş şartları nelerdir?
Senetli alışverişiniz genel merkezimizde tutar ve taksit sayısına göre bir onay sürecinden geçiyor ve değerlendirme sonucunda gerçekleşiyor. Detayları şubemizle görüşebilirsiniz.
- Ürünlerinizin garanti süresi ne kadardır ve servis imkânınız mevcut mudur?
Tüm ürünlerimiz 2 yıl tam garantili olup, servis imkânı sunulabilmektedir.
- Arıza ile ilgili şikâyetlerimi nereye bildirebilirim?
Olası arıza ve teslimat sorunlarınızla ilgili 444 19 85 numaralı hat üzerinden müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz.
Başlıkasd as dasdas
Size en yakın şubemizle iletişime geçebilir ya da 444 19 85 nolu telefondan merkezimize ulaşarak Arıza Birimi'ni bağlamalarını isteyebilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyimi için çerezler kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk ve Çerez Sözleşmesini inceleyebilirsiniz.